+375-1797-20400

Браніраванне:
+375-17-972-04-00

Рэсэпшэн:
+375-17-972-15-80
+375-17-974-12-34

Заезд
Выезд

Звяртаем увагу на тое, што 2 студзеня 2023 г. уступілі ў сілу змены, унесеныя ў артыкул 25 Закона Рэспублікі Беларусь "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб". У сувязі з гэтым падача электронных зваротаў магчыма толькі з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб - інтэрнет-рэсурсу звароту .

У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" звароты падаюцца заяўнікамі ў пісьмовай або электроннай форме, а таксама выкладаюцца ў вуснай форме.

Звароты падаюцца ў арганізацыі, індывідуальным прадпрымальнікам, да кампетэнцыі якіх адносіцца вырашэнне пытанняў, выкладзеных у зваротах.

Арганізацыі пры паступленні да іх пісьмовых зваротаў, якія змяшчаюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да іх кампетэнцыі, на працягу пяці працоўных дзён накіроўваюць звароты для разгляду арганізацыям у адпаведнасці з іх кампетэнцыяй і паведамляюць заяўнікам у той жа тэрмін або ў той жа тэрмін у парадку, устаноўленым. Законам Рэспублікі Беларусь "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" , пакідаюць звароты без разгляду па сутнасці і паведамляюць аб гэтым заяўнікаў з растлумачэннем, у якую арганізацыю і ў якім парадку трэба звярнуцца для вырашэння пытанняў, выкладзеных у зваротах.

Патрабаванні, якія прад'яўляюцца да зваротаў, устаноўлены артыкулам 12 Закона Рэспублікі Беларусь "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" .

Звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, і юрыдычных асоб, якія паступаюць ва Упраўленне справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь, разглядаюцца ў адпаведнасці з:

У адпаведнасці з падпунктам 1.1 пункта 1 Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007 г. № 498 "Аб дадатковых мерах па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб"  звароты (прапановы, заявы, скаргі) грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, і юрыдычных асоб незалежна ад таго, у які дзяржаўны орган або іншую арганізацыю яны паступілі, першапачаткова падлягаюць разгляду па сутнасці ў адпаведнасці з кампетэнцыяй:

  • У мясцовых выканаўчых і распарадчых органах, падпарадкаваных ім арганізацыях, тэрытарыяльных падраздзяленнях (органах) і арганізацыях, падпарадкаваных або ўваходзячых у склад (сістэму) рэспубліканскіх органаў дзяржаўнага кіравання і дзяржаўных арганізацый, падпарадкаваных Ураду Рэспублікі Беларусь, іншым дзяржаўным органам, іншым арганізацыям, якія ажыццяўляюць сваю дзейнасць і размешчаных у межах той адміністрацыйна-тэрытарыяльнай адзінкі, на тэрыторыі якой узніклі пытанні, выкладзеныя ў зваротах;
  • У іншых арганізацыях, калі пытанні, выкладзеныя ў зваротах, адносяцца да выключнай кампетэнцыі гэтых арганізацый.

Згодна з часткай 1 пункта 1 артыкула 14 Закона Рэспублікі Беларусь "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" пісьмовыя звароты лічацца разгледжанымі па сутнасці, калі разгледжаны ўсе выкладзеныя ў іх пытанні, прыняты належныя меры па абароне, забеспячэнні рэалізацыі, аднаўленню правоў, свабод і (або) законных інтарэсаў заяўнікаў і ім накіраваны пісьмовыя адказы.

Пісьмовыя адказы могуць не накіроўвацца заяўнікам, калі для вырашэння выкладзеных у зваротах пытанняў здзейснены пэўныя дзеянні (выкананы работы, аказаны паслугі) у прысутнасці заяўнікаў. Вынікі разгляду названых зваротаў па сутнасці афармляюцца пры дапамозе здзяйснення заяўнікамі адпаведных запісаў на зваротах або ў кнізе заўваг і прапаноў, якія завяраюцца подпісамі заяўнікаў, або складання асобнага дакумента, які пацвярджае здзяйсненне гэтых дзеянняў (выкананне работ, аказанне паслуг).

Пакіненне зваротаў без разгляду па сутнасці ажыццяўляецца ў адпаведнасці з палажэннямі артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" .

Упраўленне справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь не надзелена правам перагляду (разгляду) судовых, а таксама іншых працэсуальных рашэнняў. У адпаведнасці з артыкулам 2 Закона Рэспублікі Беларусь "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" дзеянне дадзенага Закона не распаўсюджваецца на звароты, якія падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, вызначальным парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах, зваротаў работніка да наймальніка, а таксама іншых зваротаў, у адносінах да якіх заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак іх падачы і разгляду.

 ЭЛЕКТРОННЫЯ ЗВАРОТЫ

З 2 студзеня 2023 года ўступаюць у сілу змяненні і дапаўненні, унесеныя ў Закон Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 № 300-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" (далей - Закон). У сувязі з гэтым змяніўся парадак падачы электронных зваротаў. Электронныя звароты неабходна падаваць пры дапамозе Адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб — звароты .

Электронныя звароты разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі дзейнага заканадаўства Рэспублікі Беларусь.

На электронныя звароты даюцца пісьмовыя адказы (накіроўваюцца пісьмовыя апавяшчэнні) у выпадках, калі:

  • заяўнік у сваім электронным звароце просіць накіраваць пісьмовы адказ або адначасова накіраваць пісьмовы адказ і адказ на адрас яго электроннай пошты;
  • у электронным звароце ўказаны адрас электроннай пошты, па якім па тэхнічных прычынах не ўдалося даставіць адказ (апавяшчэнне).

ПРА ПАРАДКУ ПАДАЧЫ І РАЗГЛЯДУ ЭЛЕКТРОННЫХ ЗВАРОТ, ВЫПАДКАХ ПАЛУЧЭННЯ ЗВЯРЕННЯЎ БЕЗ РАЗГЛЯДУ ПА ІСНУВЕ

  • Парадак падачы зваротаў і накіраванні іх для разгляду ў адпаведнасці з кампетэнцыяй:

Электронныя звароты накіроўваюцца пры дапамозе Адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб —  звароты .

Звароты падаюцца ў арганізацыі да кампетэнцыі якіх адносіцца вырашэнне пытанняў, выкладзеных у зваротах.

Арганізацыі пры паступленні да іх зваротаў, якія змяшчаюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да іх кампетэнцыі, на працягу пяці працоўных дзён накіроўваюць звароты для разгляду арганізацыям у адпаведнасці з іх кампетэнцыяй і паведамляюць заяўнікам у той жа тэрмін або ў той жа тэрмін у парадку, устаноўленым Законам. , пакідаюць звароты без разгляду па сутнасці і паведамляюць аб гэтым заяўнікам з тлумачэннем, у якую арганізацыю і ў якім парадку трэба звярнуцца для вырашэння пытанняў, выкладзеных у зваротах.

Звароты, у якіх абскарджваюцца судовыя пастановы, не пазней за пяць працоўных дзён вяртаюцца заяўнікам з тлумачэннем ім парадку абскарджання судовых пастаноў.

Звароты, якія змяшчаюць інфармацыю аб падрыхтоўцы, учыняемым або ўчыненым злачынстве або іншым правапарушэнні, не пазней за пяць рабочых дзён накіроўваюцца арганізацыямі, у якія яны паступілі, у адпаведныя праваахоўныя або іншыя дзяржаўныя органы.

Забараняецца накіроўваць скаргі ў арганізацыі, дзеянні (бяздзеянне) якіх абскарджваюцца, за выключэннем выпадкаў, калі разгляд такой катэгорыі зваротаў адносіцца да выключнай кампетэнцыі гэтых арганізацый.

  • Пакіненне зваротаў без разгляду па сутнасці

Пісьмовыя звароты могуць быць пакінуты без разгляду па сутнасці, калі звароты не адпавядаюць патрабаванням, якія прад'яўляюцца да электронных зваротаў.

Ананімныя звароты, гэта значыць звароты заяўнікаў, у якіх не ўказаны прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна або адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання) або найменне юрыдычнай асобы (поўнае або скарочанае) або яе месца знаходжання або названыя дадзеныя не адпавядаюць рэчаіснасці, не падлягаюць разгляду, калі яны не змяшчаюць звестак аб падрыхтоўцы, учыняемым або ўчыненым злачынстве.

Пры пакіданні звароту без разгляду па сутнасці, за выключэннем выпадкаў, прадугледжаных абзацам сёмым пункта 1 артыкула 15, артыкулам 23 Закона, заяўнік на працягу пяці працоўных дзён паведамляецца аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці з указаннем прычын прыняцця такога рашэння.

У выпадках, прадугледжаных абзацамі трэцім і чацвёртым пункта 1 артыкула 15 Закона, заяўнікам таксама тлумачыцца, у якую арганізацыю і ў якім парадку трэба звярнуцца для вырашэння пытанняў, выкладзеных у зваротах.

Аб ПАТРАБАВАННЯХ, ЯКІЯ ПАДАЮЦЦА ДА ЭЛЕКТРОННЫХ ЗВАРОТ

  • Звароты выкладаюцца на беларускай ці рускай мове.
  • Электронныя звароты грамадзян павінны змяшчаць:
    • найменне і (або) адрас арганізацыі або пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
    • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);
    • выклад сутнасці звароту;
    • Адрас электроннай пошты.
  • Электронныя звароты юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў павінны змяшчаць:
    • найменне і (або) адрас арганізацыі або пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
    • поўнае найменне юрыдычнай асобы і яе месца знаходжання;
    • выклад сутнасці звароту;
    • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
    • Адрас электроннай пошты.
  • Не дапускаецца ўжыванне ў зваротах нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў.
  • Да электронных зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.
  • У зваротах павінна змяшчацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці) дакументаў, якія пацвярджаюць гэту інфармацыю.

ПРА НЕАБХОДНАСЦЬ ПРАДСТАЎЛЕННЯ ДАКУМЕНТАЎ І (АБО) ЗНАЎ У ФОРМЕ ФАЙЛАЎ, ЯКІЯ ПРЫМАЧВАЮЦЬ ДА ЭЛЕКТРОННАГА ЗВАРОТУ, І АДА ДАПУШЧАЛЬНЫХ ФАРМАТАЎ ТАКІХ ФАЙЛАЎ

Дапушчальнымі фарматамі дакументаў, якія прымацоўваюцца, і (або) звестак, указаных у абзацы чацвёртым часткі першай гэтага пункта, у электронным выглядзе і іх графічных вобразаў на папяровых носьбітах (сканаў) з'яўляюцца Portable Document Format/A (PDF/A), Office Open XML (DOCX) , падвойны фармат з разметкай (DOC), Rich Text Format (RTF), тэкставы файл (TXT), Open Document Format (ODT), фармат архівацыі і сціску дадзеных (ZIP, RAR), Portable Network Graphics (PNG), Tagged Image File Формат (TIFF), Joint Photograph Experts Group (JPEG), Joint Photograph Group (JPG).

Аб наяўнасці ў заявіцеля ПРАВОЎ НА ВОДГУК ЭЛЕКТРОННАГА ЗВАРОТУ, НА АБСКАРДЖАННЕ АДКАЗУ НА ТАКОЕ ЗВЯРЕННЕ АБО РАШЭННЕ АБ ЗАСТАЎЛЕННІ ЯГО БЕЗ РАЗГЛЯДУ ПА СУВЯЗЕ І СУМСТВЕ

  • Водгук электроннага звароту

Водгук электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы або накіравання заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім быў накіраваны электронны зварот.

  • Абскарджанне адказаў на звароты

Адказ арганізацыі на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаны ў вышэйстаячую арганізацыю.
Інфармацыя аб найменні, месцы знаходжання і рэжыме працы вышэйстаячых арганізацый размяшчаецца на афіцыйна сайце ў рубрыцы "Адно акно".

  • Пакіненне зваротаў без разгляду па сутнасці

Пісьмовыя звароты могуць быць пакінуты без разгляду па сутнасці, калі звароты не адпавядаюць патрабаванням, якія прад'яўляюцца да электронных зваротаў.

Ананімныя звароты, гэта значыць звароты заяўнікаў, у якіх не ўказаны прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна або адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання) або найменне юрыдычнай асобы (поўнае або скарочанае) або яе месца знаходжання або названыя дадзеныя не адпавядаюць рэчаіснасці, не падлягаюць разгляду, калі яны не змяшчаюць звестак аб падрыхтоўцы, учыняемым або ўчыненым злачынстве.

Пры пакіданні звароту без разгляду па сутнасці, за выключэннем выпадкаў, прадугледжаных абзацам сёмым пункта 1 артыкула 15, артыкулам 23 Закона, заяўнік на працягу пяці працоўных дзён паведамляецца аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці з указаннем прычын прыняцця такога рашэння.

У выпадках, прадугледжаных абзацамі трэцім і чацвёртым пункта 1 артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь ад 15 ліпеня 2015 г. № 306-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб", заяўнікам таксама тлумачыцца, у якую арганізацыю і ў якім парадку трэба звярнуцца для вырашэння пытанняў , выкладзеных у зваротах.

Аб МАГЧЫМАСЦІ РАЗМЯШЧЭННЯ НА ІНТЭРНЭТ-САЙТ ДЗЯРЖАЎНАГА ОРГАНА І ІНШАЙ ДЗЯРЖАЎНАЙ АРГАНІЗАЦЫІ АДКАЗАЎ НА ЭЛЕКТРОННЫЯ ЗВАРОТЫ АНАЛАГІЧНАГА ЗМЯШЧЭННЯ АД РАЗНЫХ БОЛЬШ ДЗЕСЯЦІ ЗВАРОТ), БЕЗ НАПРАМКІ АДКАЗАЎ (паведамленняў) ЗАЯЎНІКАМ

У выпадку, калі паступаючыя электронныя звароты аналагічнага зместу ад розных заяўнікаў носяць масавы характар ​​(больш за дзесяць зваротаў), адказы на такія звароты па рашэнню кіраўніка дзяржаўнага органа або іншай дзяржаўнай арганізацыі або асобы, упаўнаважанай ім падпісваць ва ўстаноўленым парадку адказы на звароты, могуць размяшчацца на афіцыйным сайце дзяржаўнага органа або іншай дзяржаўнай арганізацыі ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт без накіравання адказаў (апавяшчэнняў) заяўнікам.

ПІСЬМОВЫЯ ЗВАРОТЫ

Звароты выкладаюцца на беларускай ці рускай мове.

Пісьмовыя звароты падаюцца наўмысным (кур'ерам), з дапамогай паштовай сувязі, у ходзе асабістага прыёму, шляхам унясення заўваг і (або) прапаноў у кнігу заўваг і прапаноў.

Пісьмовы зварот грамадзян (за выключэннем унесеных у кнігу заўваг і прапаноў) у абавязковым парадку павінен змяшчаць:

  • Назва і (або) адрас Дзяржаўнай установы «Санаторый «Юнацтва» або пасада і (або) прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы асобы, якім накіроўваецца зварот;
  • Прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна;
  • Адрас месца жыхарства (месца знаходжання);
  • Выклад сутнасці звароту;
  • Асабісты подпіс грамадзяніна (грамадзян).

Пісьмовы зварот юрыдычнай асобы ў абавязковым парадку павінен змяшчаць:

  • Назва і (або) адрас Дзяржаўнай установы «Санаторый «Юнацтва» або пасада і (або) прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы асобы, якім накіроўваецца зварот;
  • Поўнае найменне юрыдычнай асобы;
  • Месца знаходжання юрыдычнай асобы;
  • Выклад сутнасці звароту;
  • Прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку асобы (калі такая ёсць) або ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты.
  • Асабісты подпіс кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты.

Да пісьмовых зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, дадаюцца дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы. У зваротах павінна змяшчацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці) дакументаў, якія пацвярджаюць гэту інфармацыю.

Застаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія (па якіх):

  • Выкладзены не на беларускай ці рускай мове;
  • Не змяшчаюць прозвішчы, уласнага імя, імя па бацьку (калі такое ёсць), адрасы месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
  • Не змяшчаюць поўнага наймення юрыдычнай асобы і адрасы яе месца знаходжання, прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
  • Змяшчаюць тэкст, які не паддаецца чытанню;
  • Змяшчаюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
  • Не прыкладаюцца дакументы, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўнікоў заяўніка (у дачыненні да зваротаў, якія падаюцца прадстаўніком заяўнікаў).
  • Падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах або ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
  • Змяшчаюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі Дзяржаўнай установы «Санаторый «Юнацтва», у тым ліку калі заўвагі і (або) прапановы, унесеныя ў кнігу заўваг і прапаноў, не адносяцца да дзейнасці Дзяржаўнай установы «Санаторый «Юнацтва», не датычацца якасці. рэалізуемых тавараў, выкананых работ, паслуг;
  • Прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
  • Пададзены паўторны зварот, у тым ліку ўнесены ў кнігу заўваг і прапаноў, і ў ім не змяшчаюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
  • З заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях;
  • Звароты змяшчаюць пагрозы жыццю, здароўю і маёмасці, прымушэнне да ўчынення супрацьпраўнага дзеяння або заяўнік іншым спосабам злоўжывае правам на зварот.

Пісьмовыя будуць разгледжаны не пазней за пятнаццаць дзён, а звароты, якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, - не пазней за адзін месяц, калі іншы тэрмін не ўстаноўлены заканадаўчымі актамі.

У выпадку, калі для вырашэння выкладзеных у зваротах пытанняў неабходны здзяйсненне пэўных дзеянняў (выкананне работ, аказанне паслуг), атрыманне інфармацыі з замежнай дзяржавы ў тэрміны, якія перавышаюць месячны тэрмін, заяўнікам у тэрмін не пазней за адзін месяц з дня, наступнага за днём паступлення зваротаў, накіроўваецца пісьмовае апавяшчэнне аб прычынах перавышэння месячнага тэрміну і тэрмінах здзяйснення такіх дзеянняў (выканання работ, аказання паслуг) або тэрмінах разгляду зваротаў па сутнасці.

 
ЗАЯЎКА НА БРАНІРАВАННЕ
Дашліце нам дадзеныя і мы з вамі звяжамся
Прозвішча, імя, імя па бацьку*
Электронная пошта*
Ваш тэлефон з міжнародным кодам
Дата заезду

Рэспубліканскае санаторна-курортнае ўнітарнае
прадпрыемства санаторый "Прыазёрны"
Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь
222395, Рэспубліка Беларусь, Мiнская вобл.,
Мядзельскі р-н, к/п Нарач, вул. Пясчаная, 21
УНП 690000007, рэгіструючы орган-Мядзельскі раённы выканаўчы камітэт

Вышэйстаячы дзяржаўны орган:
Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь
вул. к. Маркса, 38
220016, г. Мінск
Рэжым работы:
Пн-Пт з 9.00 да 18.00

Браніраванне пуцёвак:

+375-17-97-20400
+375-17-97-21580

 

 

   

 

 

© 2005-2023, Санаторый "Прыазёрны"
Працуе на базе Инсаер
Бронирование
0